5 sposobów na dobre samopoczucie w Rugby

0
89
Naprawa-komputerow-w-rugby-webholo-net

Mieszkańcy Rugby są zachęcani do działania i myślenia w sposób, który pozwoli im stać się bardziej zadowolonymi.

W ciągu najbliższych pięciu tygodni Public Health Warwickshire – Zdrowie Publiczne Warwickshire poprosi nas – mieszkańców Rugby – abyśmy wzięli pod uwagę własne dobre samopoczucie i abyśmy zobowiązali się do zrobienia czegoś pozytywnego.

Według Public Health Warwickshire, jest pięć rzeczy, które każdy może zrobić, aby poczuć się lepiej. Czy to będzie dobry uczynek lub nauka czegoś nowego, mieszkańcy powiatu są proszeni, aby myśleć o własnym dobrobycie i dobrym samopoczuciu ludzi wokół nas.

Dr John Linnane , dyrektor Public Health Warwickshire, powiedział :

– Ludzie, którzy mają pozytywne doświadczenia we własnym życiu, są zazwyczaj szczęśliwi, cieszą się rzeczami, interesuje ich otoczenie i ludzie a także czują się zaangażowani. Myśląc pozytywnie o relacjach międzyludzkich, poczujesz kontrolę nad swoim życiem i poczujesz cel i sens w życiu. To wszystko bardzo poprawia samopoczucie.

Radny Bob Stevens, odpowiedzialny za zdrowie publiczne powiedział:

– Nasze ostatnie badania pokazały, że 75% osób mówiących o swoim zdrowiu jako dobrym stanie, posiadali dobre samopoczucie psychiczne.

Pięciodniowe skupienie się na dobrobycie z Public Health Warwickshire pomoże zbudować pozytywną świadomość. Tygodnie Świadomości Zdrowia Psychicznego rozpoczynają się 12 maja 2014.

5-sposobów-na-dobre-samopoczucie-w-Rugby5 sposobów na dobre samopoczucie

  1. Cel na pierwszy tydzień to Bądź aktywny. Idź na spacer lub pobiegaj. Wyjdź na zewnątrz. Jeździj na rowerze. Zagraj w piłkę. Zajmij się ogródkiem. Tańcz. Bycie aktywnym sprawia, że poczujesz się dobrze. Co najważniejsze, odkryjesz, że aktywność fizyczna cieszy.
  2. Zacznij zwracać uwagę na otoczenie Być ciekawy. Dostrzeż piękno wokółZwróć uwagę na zmiany pór roku. Delektuj się chwilą gdy jedziesz do pracy, jesz obiad lub rozmawiasz z przyjaciółmi. Bądź świadomy świata wokół ciebie. Zastanawiając się nad swoimi doświadczeniami docenisz to, co liczy się dla Ciebie.
  3. Przyłącz siępołącz się z ludźmi wokół ciebie. Z rodziną, przyjaciółmi, kolegami i sąsiadami. W domu, pracy, szkole lub w lokalnej społeczności. Pomyśl o nich jako filarach swojego życia i poświęć im swój czas. Budowanie tych relacji spowoduje, że będą cię wspierać i wzbogacą twoje życie.
  4. Daj Zrób coś miłego dla przyjaciela lub nieznajomego. Podziękuj szczerze. Uśmiech. Dobrowolnie swój czas. Dołącz do grupy społeczności. Uważaj, jak również w. Widząc siebie i swoje szczęście, powiązane z szerszą społecznością może być bardzo satysfakcjonujące i tworzy związki z ludźmi wokół ciebie.
  5. Naucz się czegoś nowegoSpróbować czegoś nowego. Odkryj na nowo stare zainteresowania. Zapisz się na kurs. Podejmij odpowiedzialność w pracy. Napraw rower. Nauczyć się grać na instrumencie lub jak ugotować swoje ulubione potrawy. Ustaw wyzwanie a będziesz cieszyć się osiągnięciem. Uczenie się nowych rzeczy sprawi, że będziesz bardziej pewny siebie, jak również będziesz świetnie się bawił. 

Więcej informacji znajdziesz na stronie http://publichealth.warwickshire.gov.uk/5ways/

NAPISZ CO MYŚLISZ